Explore os carros mais populares
Cartypes mais populares

Fatos pelos números
16K+
Happy Customers
2547+
Count of Cars
625K+
Car Center Solutions
200K+
Total Kilometer

Porque escolher-nos
Extensa Seleção de Veículos
Entendemos que cada cliente tem requisitos únicos. É por isso que mantemos uma frota diversificada de veículos bem conservados, incluindo sedãs, SUVs, carros de luxo e até vans para grupos maiores. Quer necessite de um carro compacto para uma viagem rápida à cidade ou de um espaçoso SUV para férias em família, temos o veículo perfeito para si.
Preços competitivos
Entendemos que a acessibilidade é importante ao escolher um serviço de aluguel de carros. É por isso que nos esforçamos para oferecer preços competitivos sem comprometer a qualidade. Nossa estrutura de preços transparente garante que você receba um excelente valor pelo seu dinheiro.
Atendimento ao Cliente Excepcional
Nossa equipe dedicada de representantes de atendimento ao cliente está disponível para ajudá-lo durante todo o processo de locação. Desde ajudá-lo a escolher o veículo certo até fornecer informações sobre opções de seguro e responder a quaisquer perguntas que você possa ter, estamos aqui para garantir que sua experiência de aluguel de carros exceda suas expectativas.
Frequently Asked Questions
Can I leave the security deposit in cash?
No, this is for security reasons. The guarantee deposit is made only by credit card.
How much time do I have to pick up my car after the reservation time?
We can wait up to two hours from the indicated time, after this time we give the service according to availability. It is worth mentioning that in high season a tolerance time of one hour is considered.
What extra accessories can I add to my reservation?
We offer the rental service of baby seats, GPS, with wi-fi. These accessories have an extra cost.
Can I change the car category?
Yes, as long as we have availability at the time of delivery of the unit at the counter, you can quote according to the current rate and pay the difference if there is one.
Are there extra charges that may be charged to me at the end of my rental?
An extra charge is possible for the following concepts: Extra hours, Missing gasoline, Extra days, Return in a different branch,Plate loss,Cleaning more than necessary,Damages,Transit taxes,Key replacement, Key repair//Decline of insurance by not respecting the terms and conditions of the contract.
What is an pre-authorisation?
It is the amount that is linked to the credit card during your rental which is a support for any additional charge. At the end of the rental it is released in case of not having additional charges